Pracownik

Pracownicy

Dyrekcja
profesor uczelni
Zainteresowania badawcze:

Mój główny obszar zainteresowań to opracowywanie nowych metod analitycznych w analizie jakościowej i ilościowej związków biologicznie aktywnych. Pracuję również nad innowacyjnymi systemami sorpcyjnymi, w tym układami opartymi na polimerach z odciskami molekularnymi wykorzystującymi bioodpady. 

Wykaz wybranych publikacji:

Jestem autorem i współautorem ponad 60 publikacji i opracowań naukowych, w tym 46 z bazy JCR. Liczba cytowań 839, h - indeks 17

W latach 2007 - 2024 otrzymałam 6 nagród Rektora Uniwersytetu Opolskiego za działalność naukową oraz działalność na rzecz Uczelni, a w roku 2016 nagrodę „Quality” za osiągnięcia dydaktyczne.

W roku 2009 zostałam uhonorowana medalem okolicznościowy Polskiego Towarzystwa Chemicznego przyznawany za wspieranie działalności Towarzystwa w kraju i zagranicą.



Prowadzone zajęcia:

Absolwentka Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego. Tytuł doktora nauk chemicznych otrzymałam w 2006 roku, a stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie chemii uzyskałam w 2019 roku. Obecnie pracuję na stanowisku profesora nadzwyczajnego na Wydziale Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego oraz od czerwca 2024 r. pełnię funkcję Dyrektora Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego UO.  W latach 2001 – 2004 odbyłam 3 staże na Wydziale Chemii Uniwersytetu w Lund w Szwecji, wspierane przez Swedish Natural Science Research Council. Byłam również głównym wykonawcą w siedmiu projektach badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych.

https://orcid.org/ 0000-0002-0339-3861


poniedziałek
07:00 – 15:00
wtorek
07:00 – 15:00
środa
07:00 – 15:00
czwartek
07:00 – 15:00
piątek
07:00 – 15:00
poniedziałek
07:00 – 15:00
wtorek
07:00 – 15:00
środa
07:00 – 15:00
czwartek
07:00 – 15:00
piątek
07:00 – 15:00
samodzielny referent
Zakres obowiązków:
  • zarządzanie kontem technicznym jednostki w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), z uwzględnieniem zadań w obszarze utrzymania ruchu obiektów, wsparcia technicznego oraz rozliczeń,
  • projektowanie, wdrażanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji technicznej, finansowej i administracyjnej zgodnie z obowiązującymi procedurami Uniwersytetu Opolskiego, zapewniające transparentność i efektywność procesów,
  • koordynacja procesów zakupowych i logistycznych, w tym dostaw wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych i zaopatrzenia, z zachowaniem zgodności z regulacjami uczelni i potrzebami jednostki,
  • weryfikacja i kontrola jakości dokumentacji wpływającej do Centrum przed dalszym procedowaniem, w celu zapewnienia jej kompletności, spójności i zgodności formalnej,
  • nadzór nad poprawnością i terminowością dokumentacji technicznej, finansowej i administracyjnej związanej z działalnością jednostki,
  • budowanie i utrzymywanie efektywnej komunikacji pomiędzy jednostkami organizacyjnymi uczelni a  Międzynarodowym Centrum Badawczo-Rozwojowym oraz klientami zewnętrznymi i partnerami instytucjonalnymiwspierające realizację projektów oraz inicjatyw o charakterze komercyjnym,
  • organizacja warunków pracy oraz koordynacja działań związanych z zatrudnieniem i obsługą administracyjną pracowników MCBR,
  • inicjowanie i realizacja działań promocyjnych związanych z ofertą komercyjnych badań i usług badawczo-rozwojowych Centrum, w tym współpraca z partnerami zewnętrznymi i instytucjami otoczenia biznesu.
  • zarządzanie komunikacją zewnętrzną i wizerunkiem jednostki, w tym prowadzenie oficjalnych kanałów informacyjnych (strona internetowa, media społecznościowe) oraz tworzenie treści promujących działalność i osiągnięcia MCBR,
  • kierowanie obiektem Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego w Prószkowie, w tym nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem infrastruktury i realizacją działań operacyjnych.

  • poniedziałek
    07:00 – 15:00
    wtorek
    07:00 – 15:00
    środa
    07:00 – 15:00
    czwartek
    07:00 – 15:00
    piątek
    07:00 – 15:00
    poniedziałek
    07:00 – 15:00
    wtorek
    07:00 – 15:00
    środa
    07:00 – 15:00
    czwartek
    07:00 – 15:00
    piątek
    07:00 – 15:00
    poniedziałek
    07:00 – 15:00
    wtorek
    07:00 – 15:00
    środa
    07:00 – 15:00
    czwartek
    07:00 – 15:00
    piątek
    07:00 – 15:00
    Przejdź do treści